دعا جهت وسعت رزق و روزی

دعا جهت وسعت رزق و روزی

 

 

صبحها در هنگام اذان سه بار و غروبها در هنگام اذان سه بار خوانده شود

 

 

يا الله ياالله يالله

يا رب يا رب يا رب

يا حي يا قيوم

يا ذالجلال و الاكرام

اسئلك باسمك العظيم الاعظم ،

ان ترزقني رزقاً واسعاً حلالاً طيبا

برحمتك يا ارحم الراحمين

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : شنبه 24 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
yaser در تاریخ : 1392/1/5/1 - - گفته است :
سلام . سه ماه پیش این دعا رو از توی وبتون مطالعه کردم و بعد هم اجرا کردم .
این دعا برای من که خیلی خیر بود و به قول شما ثمر بخش . امیدوارم خدواند به شما توفیق عطا کنه و برای همه مون رزق و روزی با برکت ارزونی بفرما . انشاءالله

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1391/4/25/0 - - گفته است :
واقعاً ثمر بخش هستش . یعنی با خوندن این دعا در رزق و روزی به رومون باز خواهد شد .

/weblog/file/img/m.jpg
فرزانه در تاریخ : 1391/4/24/6 - - گفته است :
سلام دوست من
وب زیبایی داری خوشحال میشم به من هم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن هرچند من لینکت کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: